Auw, dat prikt

Heb je een klant waar je in het verleden iets voor hebt mogen doen? Geef eens iets weg. Dit noemen we een ‘prikkel’. Prikkel de klant door eens in de zoveel tijd iets weg te geven.

Regel wat kortingsbonnen bij een wellnesscentrum, of breng een pot snoep langs met je bedrijfsnaam erop en een berichtje in de trant van ‘Belt u ons zodra wij hem kunnen bijvullen?’. Blijf je klant prikkelen, reminden en vooral binden aan je bedrijf.

Met de komst van Facebook is het vergeten van verjaardagen of jubileums nagenoeg onmogelijk. Weet je wanneer de klant jarig is? Of weet je dankzij een Facebookbericht van de klant dat ze iets te vieren hebben? Koop een taart en breng deze persoonlijk langs.

Met dit soort dingen val je op. Doe dit niet alleen met de feestdagen. Dat doen al die anderen al.

Op naar succes!

1 gedachte over “Auw, dat prikt”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

* Richtlijnen voor gegevensbescherming en privacybeleid

*

Akkoord & doorgaan