Cursus E-mail Marketing

Verkoopverhogende nieuwsbrieven

  • Direct verkoopverhogende nieuwsbrieven.
  • Kwalitatieve training, gratis beschikbaar.
  • Hoogst beoordeelde online cursus E-mailmarketing op Springest (9,8).

Cursus direct starten »

 

Voor wie is deze online cursus bestemd?

Voor resultaatgerichte ondernemers – die streven naar meer verkoop, marktaandeel en winst op korte én lange termijn. Plat gezegd: die hun bedrijf een groeispurt gunnen.

Voor ambitieuze freelancers – die geen budget hebben of overhebben voor peperdure specialisten, e-mailmarketingbureaus en opleidingen.

Voor slimme marketeers – die hun targets willen halen overtreffen. Zonder hun hele website op de schop te moeten nemen – zoals bij SEO, bijvoorbeeld

 

“Zeg maar gerust €-mailmarketing”

Ik stampte de afgelopen 16 jaar acht bedrijven uit de grond. In totaal verschillende branches. Dankzij e-mailmarketing steeg mijn totale omzet met 700%. Het geheim achter deze explosieve groei? Ik ontwikkelde een effectief e-mailsysteem dat ik in ieder bedrijf kon implementeren. Of beter gezegd: kán implementeren.

Dat maakt deze cursus zo uniek
De lesstof van praktisch iedere cursus e-mailmarketing die ik volgde, werkte slechts in één sector: de sector waarin de docent zijn of haar succes verwierf. Niet in de markten die ik bedien. En vast ook niet in de jouwe. Bij deze cursus loop je dit risico niet. Dit e-mailsysteem deed de kassa van alle bedrijven tot dusver extra rinkelen.

Waarom resultaten gegarandeerd zijn
Omdat dit e-mailsysteem zijn succes bewees in verschillende branches. Omdat ik mijn content maandelijks update met de nieuwste inzichten en strategieën. En omdat deze cursus géén samenraapsel is van oude opnames van gratis webinars – ja, dat gebeurt vaker dan je denkt.

Van e-mails naar euro’s
Je werft meer abonnees voor je nieuwsbrieven. Je e-mails worden meer geopend en aandachtiger gelezen. Je website trekt meer bezoekers. En tot slot – want daar draait het toch allemaal om: je genereert meer bestellingen.

 

Lessen

Je ontvangt 7 weken lang lessen in je mailbox, waarin je ontdekt hoe je het meest winstgevende marketingkanaal van dit moment maximaal benut. Zonder beestachtig budget, zonder technische kennis. Je hebt 24/7/365 toegang en studeert waar en wanneer je wilt. Op je eigen tempo, uiteraard.

 

Direct gratis downloaden »

 

Week 1

Les #1: Inleiding

    • Hoe werkt deze online cursus e-mailmarketing? (blz. 5)
    • Wat is e-mailmarketing? (blz. 6)
    • Welke 5 doelen bereik je met e-mailmarketing? (blz. 7)
    • Waarom adviseer ik je e-mailmarketing? (blz. 15)

 

Week 2

Les #2: Nieuwsbrief

    • Redenen waarom je kennis wilt delen om omzet te vermenigvuldigen (blz. 18.
    • Hoe maak je je nieuwsbrief écht persoonlijk? Geen zorgen, dit gaat een stap verder dan louter “Hallo Piet”. (blz. :20)
    • Hoe zorg je dat abonnees je nieuwsbrief niet alleen openen, maar ook lezen? (blz. 23)
    • Hoe bouw je langdurige relaties op met je doelgroep? (Mede mogelijk gemaakt door relatietherapeut Latour. 😉 (blz. 29)

Les #3: Onderwerpregel

    • Welke 4 U’s maken van je onderwerpregel een ware klokmagneet? (blz. 39)
    • Hoe voorkom je dat je e-mails als grof vuil in een spambox of prullenbak belanden? (blz. 44)
    • Voorbeelden van super effectieve onderwerpregels. (blz. 47)

 

Week 3

Les #4: Opmaak

    • Hoe maak je een effectief template? (blz. 48)
    • Hoe speel je met typografie in op het scan-, lees- en klikgedrag van je doelgroep? (blz. 55)
    • Hoe maak je je template en content responsive voor mobiele apparaten? (blz. 61)

 

Week 4

Les #5: Mailinglijst

    • Hoe maak je doordachte mailinglijsten aan? (blz. 70)
    • Hoe kun je explosieve verkoopresultaten boeken met segmentatie? (blz. 78)
    • Met welk slimme rekensommetje bepaal je wat de waarde van je mailinglijst is en wat een e-mailadres maximaal mag kosten? (blz. 82)

 

Week 5

Les #6: Implementatie

    • Hoe koppel je plugins aan je WordPress-website? (blz. 88)
    • Hoe maak je een opt-in landingspagina, inschrijfformulier in je zijbalk en bevestigingspagina aan met widgets? (blz. 94)
    • Welke 5 onderdelen van je opt-in zorgen dat je mailinglijst dagelijks groeit? (Eén tipje van de sluier: incentives.) (blz. 99)
    • Hoe integreer je e-mailmarketing (GOED) in Facebook en Google Analytics? (blz. 103)

 

Week 6

Les #7: Lengte, frequentie en follow-up

    • Wat is de meest effectieve frequentie voor je e-mailmarketing-campagne? (blz. 107)
    • Wanneer kies je voor een autoresponder en wanneer voor een direct e-mailing? (blz. 115)
    • Wat is de ideale lengte van een succesvolle nieuwsbrief? (blz. 119)
    • Welke weinig gebruikte techniek verhoogde mijn verkooppercentage van 0,98% naar 17,72% (!) in 3 maanden? (blz. 125)
    • Na hoeveel nieuwsbrieven schuif je een aanbod onder hun neus? (blz. 128)
    • Hoe handel je reacties op je nieuwsbrief efficiënt af? (blz. 130)

 

Week 7

Les #8: Statistieken, cijfers en onderhoud

    • Hoe meet je het openratio en doorklikratio van je e-mails? (blz. 134)
    • Waarom is de relevantie van je doelgroep cruciaal voor deze ratio’s? (blz. 137)
    • Hoe pers je iedere druppel rendement uit je mailinglijst? (blz. 141)

Les #9: Wetgeving

    • Hoe voorkom je boetes die oplopen tot wel tienduizenden euro’s? (blz. 144)
    • Aan welke juridische eisen moet je dubbele opt-in en opt-out voldoen? (blz. 147)

 

Starten met les #1 »