Winstgevende e-mailmarketing

Op dit moment leg ik de laatste hand aan de online training “Winstgevende e-mailmarketing”.

De training bestrijkt onder andere:

  • hoe je het opbouwen van je maillijst echt door het dak kunt laten knallen
  • hoe je jouw diensten en producten per e-mail gemakkelijk kunt verkopen
  • wat je nieuwsbrieven moet bevatten
  • hoe gemakkelijk het eigenlijk is, maar hoe moeilijk jij doet
  • hoe lang de nieuwsbrieven moeten zijn die je verstuurd
  • cijfers & facts
  • en nog heel veel meer.

Waarom ik deze training heb gemaakt?
Man man man. Ik ben me kapot geschrokken van de kwaliteit training elders op het internet. Na deze trainingen weet je als leek nog steeds niet wat je moet schrijven en hoe het allemaal precies werkt.

Dat moet anders! De meesten moeten zich echt SCHAMEN met al dat niet praktijkgerichte, achterhaalde en copy copy/paste werk. Meer hoef ik hier volgens mij niet over te zeggen!

Dat moet anders! En dat gaat gebeuren. Nog 30 dagen geduld alsjeblieft.

Ik ga een aantal toegangscodes voor de training gratis weggeven aan de personen die hieronder reageren. Hoeveel geld denk jij uit te willen geven voor de training.

17 gedachten over “Winstgevende e-mailmarketing”

  1. Voor mij is dat 60,- euro waard. Ik ben het overigens helemaal met je eens; zo ongelooflijk veel copy past trainingen waar je uiteindelijk nog niet mee uit de voeten kunt.

  2. Logische vraag, lastig om zo aan te geven. Door het erbarmelijke niveau van veel online trainingen kan ik me goed voorstellen dat veel mensen terugschrikken om “zo maar” meer dan 100 euro te betalen als ze nog geen ervaring hebben met jou als (online) trainer. Reactie van Joost vind ik dan ook wat kort door de bocht.
    Voor mezelf sprekend: bij een onbekende zou ik in eerste instantie 75-100 euro uit willen geven, ken ik de trainer of zijn materiaal al een beetje (gratis intro weggeven via Youtube wellicht?) dan mag dat een stuk hoger zijn, 300-500 euro, afhankelijk van welke gebieden bestreken worden.

    1. Je bedoelt denk ik de toegevoegde waarde VOOR de klant? In dat geval, sowieso altijd. Maar dit bepaalt slechts in de aankoopbeslissing van de klant. Nooit de prijs. Want dan kan je het aan sommige klanten gratis gaan weggeven. 😉

      Groeten,
      Maikel Latour

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *